مسایل سیاسی داغ روز - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22
کروبی شب گذشته با تعدادی از اهالی موسیقی از جمله خوانندگان پاپ و رپ فارسی در داخل کشور دیدار کرده است. 
به گزارش آفتاب، در این دیدار غیر رسمی یکی از خوانندگان معروف سبک رپ فارسی با نام هنری «ساسی مانکن» که به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کند نیز حضور داشته است. 
ساسی مانکن خواننده ترانه پارمیدا است.
تصویری از این خواننده غرب زده!


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()
    در پی انتشار بیانیه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، نشستی فوق‌العاده در فدراسیون تشکیل شد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایسنا ، پس از بیانیه‌ شدیداللحن محمد مایلی‌کهن که خطاب به امیر قلعه‌نویی بود، رئیس و سایر اعضای فدراسیون فوتبال بعدازظهر یکشنبه در نشستی فوق‌العاده به بررسی این موضوع پرداختند.

    به نظر می‌رسد بیانیه‌ بدون هماهنگی مایلی‌کهن ، به شدت زمینه‌ شگفتی و ناراحتی فدراسیون نشینان را آن هم در مقطع حساس که تیم ملی نیازمند حمایت همه جانبه بوده ، فراهم کرده است.

    محمد مایلی‌کهن صبح امروز (دوشنبه) نیز در دفتر مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته تیم‌های ملی حاضر شد تا راه‌های خروج از فضای فعلی مورد بررسی قرار گیرد. 


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()

    عاملین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء اعدام شدند.

    صبح روز جمعه 21 فروردین 1388 و در آستانه سالروز بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء (ع)، در حضور خانواده محترم شهداء، جانبازان، تعدادی از مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اعضای کادر کانون فرهنگی رهپویان وصال، حکم اعدام عاملین بمب گذاری اجرا گردید.

    بنا به گزارش خبرنگار رهپویان وصال، طبق حکم صادره توسط مقام قضایی، عاملین بمب گذاری با مشخصات زیر اعدام شدند :


    1- محسن اسلامیان فرزند محمد با نام مستعار فرمانده بهمن (یار دوم) دارای سابقه کیفری در امر نگهداری اسلحه دائر بر محاربه و افساد فی‌الارض از طریق عضویت و همکاری موثر در گروهک محارب، ملحد و ضد حکومت اسلامی انجمن پادشاهی ایران با علم و اطلاع از موضع‌ گروه و طراحی و اقدام جهت براندازی حکومت اسلامی و تهیه سلاح و مهمات و ساخت بمب در این راستا و مشارکت در انفجار تروریستی حسینیه سیدالشهداء رهپویان وصال شیراز که منجر به شهید و زخمی شدن 222 نفر گردید و همچنین مشارکت در طراحی انفجار در سایر نقاط کشور و ساخت بمب مایرولی در این راستا و طراحی طرح ترور مسئولین نظام.


    2- علی اصغر پشتر فرزند کرم با نام مستعار آراسب (یار سوم) و علی و احمد دائر بر محاربه و افساد فی‌الارض از طریق عضویت و همکاری موثر در گروهک محارب و ملحد و ضد حکومت اسلامی انجمن پادشاهی ایران با علم و اطلاع از موضع گروه و مشارکت در طراحی و اقدام برای براندازی حکومت اسلامی از طریق مشارکت در تهیه مهمات و ساخت بمب بکار رفته در انفجار تروریستی 24 فروردین ماه سال جاری حسینیه سیدالشهداء شیراز و مشارکت در طراحی انفجار در سایر نقاط کشور و ساخت بمب مایرولی در این راستا و طراحی طرح ترور مسئولین نظام.


    3- روزبه یحیی‌زاده فرزند مجید با نام مستعار روزبهان و صادق افراسیابی دارای سابقه کیفری دائر بر محاربه و افساد فی‌الارض از طریق عضویت و همکاری موثر در گروهک محارب و ملحد و ضد حکومت اسلامی انجمن پادشاهی ایران با علم و اطلاع از موضع گروه مزبور و طراحی و اقدام جهت براندازی حکومت اسلامی از طریق مشارکت در تهیه بمب جهت کار‌گذاری در مراکز شناسایی شده در رشت و تهیه وسایل کار و امکانات مالی موثر در این راستا و طراحی ترور استاندار رشت و اعتیاد به مواد مخدر.


     

    قبل از اجرای حکم، حجت الاسلام بانشی، دادستان شیراز، طی بیاناتی از صبر خانواده شهداء، جانبازان و اعضای کانون فرهنگی رهپویان وصال، زحمات سربازان گمنام انقلاب و تمامی کسانی که برای به نتیجه رسیدن پرونده بمب گذاری زحماتی را متحمل شده بودند تشکر نمود.

    پیش از این بنا بود به درخواست خانواده معزز شهداء و کانون فرهنگی رهپویان وصال، حکم به صورت علنی برگزار گردد که به دلایل زیر اجرای حکم به صورت نیمه علنی صورت پذیرفت:

    - عدم توانایی در کنترل جمعیت ناظرین : بنا به پیش بینی های صورت گرفته، در صورت اعلام عمومی برای اجرای حکم به صورت علنی، جمعیتی بالغ بر چند صد هزار نفر در محل اجرای حکم حاضر می شدند که کنترل امنیت و نظم این جمعیت امری بسیار پیچیده و ناممکن بود.

    - سوء استفاده دشمنان اسلام : در صورت اجرای حکم در ملاء عام و منتشر شدن تصاویر و فیلم های مربوط به این قضیه، دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی که در همه حال منتظر شیطنت هستند، اقدام به سم پاشی و طرح ریزی سناریوهای جدید بر ضد نظام و اسلام می نمودند.

    در حاشیه اجرای حکم :

    - محل اجرای حکم، سالن ورزشی واقع در زندان عادل آباد شیراز بود.

    - فضای حاکم بر محل اجرای حکم، بسیار سنگین و ناراحت کننده بود، از سویی خانواده شهداء با حمل تصاویری از فرزندان شهیدشان، یاد و خاطره این عزیزان گرانقدر را زنده کرده بودند و از سوی دیگر ورود بمب گذاران موجی از تنفر و انزجار را به راه انداخت.

    - در هنگام اجرای حکم، حاضرین با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، " وطن فروش خائن، ننگت باد، مرگت باد" و... تنفر خود را نسبت به دشمنان انقلاب و اسلام ابراز می نمودند.

    - متهم ردیف دوم، علی اصغر پشتر، پیش از بالا رفتن، از ماموری که به همراه وی به بالای میز رفته بود، می خواهد که با کنار زدن چشمبند، مکان استقرار خانواده معزز شهدا را به وی نشان دهد. این متهم در لحاظ پایانی عمر با نشان دادن علامتی با دست، اقدام به تمسخر خانواده های شهداء و ابراز پیروزی نمود که با واکنش شدید خانواده های شهدا و اعضای کانون مواجه شد. پدر شهیدان انتظامی و مادر یکی از شهدا، که از توهین این بمب گذار عصبانی بودند توسط بقیه همراهان کنترل و آرام شدند. همچنین تعدادی از حاضرین در سالن، پس از مشاهده این رفتار توهین آمیز پشتر، به طرف وی و دیگر همدستانش تعداد زیادی کفش پرتاب  نمودند.

    - یکی از جانبازان بالای 70 درصد حاضر در محل اجرای حکم، پس از مشاهده بمب گذاران، از شدت فشار روحی و یادآوری سختی های دوران درمان، دچار فشار عصبی شده و به کمک نیروهای امدادی حاضر در محل به بیرون منتقل شد.

    - در حالی که جنازه بمب گذاران بر سر دار مجازات آویزان بود، حاضرین با ذکر صلوات از سالن خارج شدند.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()

    سرمربی تیم سایپای کرج گفت: از این‌که شرایط برای لذت بردن در فوتبال ایران فراهم نیست بسیار ناراحتم.

    به گزارش ایسنا؛ محمد مایلی‌کهن در پایان بازی استقلال و سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال زنجیره‌ای است که افراد مختلفی در آن حضور دارند و زحمت می‌کشند. این افراد شامل مربیان، بازیکنان، خبرنگاران، داوران و سایر مسوولان فوتبال است. در تمام دنیا آنها تلاش می‌کنند تا از فوتبال لذت ببرند اما متاسفانه در کشور ما این‌گونه نیست. ما همواره دوست داریم که حریفان را دست و پا بسته مقابل‌مان بیاندازند و هرچقدر که تیم محبوب‌مان خواست گل بزنیم.

    وی افزود: تنها دوست داریم همواره حریفان مقابل ما ببازند و انتظار نداریم که آنها هم شرافتمندانه کار کنند و توان فنی خود را نمایش دهند.

    سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج افزود: من بازی چلسی و لیورپول را دیدم. در آن بازی چهار گل رد و بدل شد و در آخر بازی این بازیکنان لیورپول بودند که بازیکنان چلسی را در آغوش کشیدند. می‌دانید که لیورپول با این نتیجه میلیون‌ها دلار ضرر کرد و شرط‌ بندی‌های وحشتناکی در فوتبال این کشورها صورت می‌گیرد اما من می‌گویم درود به شرف آنها؛ چرا که تماشاگران لیورپول در پایان بازی برای هر دو تیم دست می‌زدند. نه در ابتدای بازی به عابدزاده توهین می‌کردند و نه در پایان آن به مایلی‌کهن فحش می‌دادند.

    مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که در فوتبال بریتانیا با توجه به نحوه‌ی برخوردها این مسائل طبیعی است اما در فوتبال ایران که تماشاگران برای ورود به ورزشگاه باید انواع توهین‌ها را تحمل کنند، چگونه می‌توان از آنها انتظار داشت؟ نیز گفت: اینها بهانه است. البته من با این موضوع مخالف نیستم اما من که با تیم‌های جوانان و امید ایران کار کرده‌ام و تیم فوتسال را به مقام چهارم جهان و کاپ اخلاق رسانده‌ام شایسته‌ی چنین برخوردی هستم؟ من می‌گویم در همه‌ی دنیا افراد در حال لذت بردن از فوتبال هستند. حال گناه تیم ما چه بود که باید فحش بخوریم.

    وی ادامه داد: در سال‌های گذشته برخی دانشجویان من به من مراجعه می‌کردند و می‌گفتند واقعا این چه چهره‌ای است که شما ساخته‌اند. مگر بازیکنانی چون ابوالقاسم‌پور، مامانی، عباس آقایی و شیث رضایی شاگردان من نبوده‌اند؟

    سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج ادامه داد: در هر صورت من خود را برای این مسائل آماده کرده بودم. من به همسرم گفتم در این سه ماه من را رها کن؛ چرا که تنها کسی که می‌توانم به او زور بگویم همسرم است و در جاهای دیگر همیشه به من زور گفته می‌شود. به او گفتم که اگر در شب گفتم روز است تو هم بگو که روز است. من خود را برای این شرایط آماده کرده بودم اما تماشاگران استقلال بگویند که آیا بازیکنانی چون نامداری، کاظمی و امیرآبادی محصول همین تیم سایپا نیستند؟ گناه ما چیست که نمی‌خواهیم حق کسی را بخوریم؟

    محمد مایلی‌کهن درباره‌ی این سوال که در برنامه‌ی تلویزیونی بحث تبانی را مطرح کرده نیز گفت: مسائل بسیاری در فوتبال ما وجود دارد. از جام حذفی سال گذشته تا اتفاقات دیگر. من می‌گویم اگر تنها برخی خبرنگاران را به دلیل مسائل پشت پرده‌ی فوتبال بازداشت کرده‌اند اما هستند مربیانی که در این مسائل دست داشته و حتی به بازیکنان خود آمپول می‌زنند و یا مدیران و داورانی که در این اتفاقات نقش داشته‌اند.

    وی درباره‌ی استفاده از بازیکنان ذخیره‌ی خود در بازی‌های گذشته‌ی سایپا نیز گفت: باور کنید بازیکنانی چون منوچهری، ترائوره، رضا محمودی، مجید ایوبی و عباس آقایی بازیکنان مصدوم تیم سایپا در هفته‌های اخیر بودند. من که نمی‌توانم از این بازیکنان استفاده کنم. امروز هم که دیدید بازیکنی چون شیخ‌ویسی را درون دروازه قرار دادم که دروازه‌بان دوم تیم است. آیا به این مساله کاری ندارید؟

    سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج درباره‌ی بازی با استقلال نیز گفت: استقلال تیم خوبی است اما می‌دانستیم که اگر بازیکنان اصلی این تیم را مهار کنیم به بازی بلند روی می‌آورند. شما امروز دیدید بغیر از یک مورد که سیاوش اکبرپور صاحب فرصت شد، تیم استقلال موقعیتی را بر مبنای کار تاکتیکی ایجاد نکرد و ما کاری کردیم تا استقلال به توپ‌های بلند روی بیاورد؛ چرا که حضور بازیکنانی چون حسینی، ترائوره و شیخ‌ویسی باعث می‌شد بتوانیم این فرصت‌ها را مهار کنیم.

    مایلی‌کهن ادامه داد: ما برای هرکدام از بازیکنان اصلی استقلال یک مهره گذاشته بودیم و می‌دانستیم که بازیکن بازی‌ساز استقلال فابیو جانواریو است. در هر صورت معتقدم برخی بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خود نبودند؛ چرا که اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم و بازیکنانی چون انصاری‌فرد در ضدحملات باهوش‌تر بودند می‌توانستیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم.

    وی از ابراز نظر درباره‌ی داوری مسابقه خودداری کرد و گفت: در هفته‌ی گذشته شاهد بودید که در بازی مقابل ابومسلم داور در اخراج من و حسین کعبی اشتباه کرد اما همان‌طور که در آن‌باره صحبت نمی‌کنم، پیرامون داوری این مسابقه نیز حرفی نمی‌زنم.

    سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج درباره‌ی صحبت‌های یکی از مسوولان سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر دوشغله بودن سرمربی تیم ملی نیز گفت: من ایوبی را نمی‌شناسم. ضمن آن‌که به مجموعه‌ی سایپا نیز مامور نشدم و از مرخصی‌های استحقاقی خود در سازمان تربیت بدنی استفاده می‌کنم و مرخصی بدون حقوق می‌گیرم.

    مایلی‌کهن درباره‌ی قراردادش با باشگاه سایپا نیز گفت: قراردادم با سایپا 18 ماهه است و بی‌تردید در کنار حضور در تیم ملی، با افتخار در این باشگاه هم خواهم ماند.

    وی در پایان درباره‌ی انتخاب دستیارانش در تیم ملی نیز گفت: پس از مطالعه‌ی کافی این کار را انجام خواهم داد.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()
    خانواده سلطنتی عربستان 77 سال است که بر این کشور نفت خیز حکمرانی می کند، تشدید بیماری ولیعهد این کشور موجب آن شده که در آینده عربستان شاهد نزاع و کشمکش در میان خاندان سلطنتی برای کسب قدرت باشد.
    عبدالعزیز در مدت حیات خود به منظور تحکیم قدرت خویش از طریق ایجاد پیوند خانوادگی با قبایل مختلف کشور، به روایتی با 235 زن ازدواج کرد که حاصل آن دست کم 43 پسر و بیش از 50 دختر بود و در نتیجه اکنون شمار اعضای خاندان سلطنتی 20 تا 30 هزار نفر بر آورد می‌شود که می تواند کش مکش های بزرگی بر سر ارث میراث عبدالعزیز بوجود آورد

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()
    <      1   2   3   4   5   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا