مسایل سیاسی داغ روز - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از معنى لا حول و لا قوة إلاّ باللّه از او پرسیدند ، فرمود : ] با وجود خدا ما را بر چیزى اختیار نماند و چیزى نداریم جز آنچه او ما را مالک آن گرداند . پس چون ما را مالک چیزى کرد که خود بدان سزاوارتر است تکلیفى بر عهده‏مان گذاشته و چون آن را از ما گرفت تکلیف خود را از ما برداشته . [نهج البلاغه]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22
معاون رئیس کمیته آبادانی مسجدالاقصی و قبةالصخره نسبت به حفاریهای رژیم صهیونیستها در مسجدالاقصی هشدار داد و گفت: مسجدالاقصی با نخستین زمین لرزه طبیعی یا ساختگی فرو می‌ریزد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلامیک نیوز، رائف نجم معاون رئیس کمیته آبادانی مسجدالاقصی و قبةالصخره ضمن هشدار نسبت به حفاریهایی که رژیم اشغالگر اسرائیل در مسجدالاقصی انجام می دهد، اظهار داشت که این حفاریها به شکل خطرناکی بر آثار تاریخی و دینی و میراث اسلامی شهر قدس تأثیرگذار هستند.
معاون رئیس کمیته آبادانی مسجدالاقصی و قبةالصخره با تأکید بر اینکه صهیونیستها در صدد هستند تا مسجدالاقصی را از بین ببرند و هیکل موهوم را جایگزین کنند، افزود: نخستین زمین لرزه طبیعی یا ساختگی منجر به فروپاشی مسجدالاقصی می شود و زمینه ای خواهد شد تا صهیونیستها به اهداف خود دست یابند.
وی در ادامه نسبت به عواقب وخیم این امر هشدار داد و یادآور شد: سکوت مقابل فعالیتهای مخرب صهیونیستها جایز نیست چرا که هدف از این حفاریها جایگزین کردن هیکل موهوم است.
رائف نجم تصریح کرد: حفاریها از مدتها قبل آغاز شده و روند آنها رو به رشد است، اگرچه این اقدامات سالها پیش آغاز شده اما امروز عواقب وخیمی را دنبال می کند.


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()

    سایت گرداب برای چهارصدوپنجاهمین بار مورد حمله قرار گرفت، این حمله باعث شد که سایت گرداب فقط برای حدود 2 ساعت غیر فعال شود.
    به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، براساس گزارش مدیر فنی سایت از زمان انتقال سایت‌های مستهجن و ضد دینی بر روی سایت گرداب در تاریخ 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 25 بار به این سایت حمله از نوع DDOS شده است که متخصصان امنیتی سایت با تقویت سخت افزاری سرورها و پهنای باند سایت و همچنین استفاده از نرم افزارهای مونیتورینگ به صورت شبانه روزی نسبت به جلوگیری از موثر بودن این حملات اقدام کرده‌اند.
    این حملات که از خارج کشور سازماندهی شده‌اند تاکنون نتوانسته بودند در مسیر اطلاع رسانی این سایت خللی ایجاد نمایند ولی حمله اخیر که با حجم پنهای باند بیش از 250 مگابیت در ثانیه بر روی سرور اتفاق افتاد منجر به پر شدن پنهای باند و غیرفعال شدن دو ساعته سایت در روز گذشته شد.
    این پهنای باند حدوداً معادل با 50 هزار بازدید در ثانیه است.
    در ادامه وی به بیان گزارشی از این حملات اشاره کرد و عنوان کرد که بیش از 450 بار حمله به نرم افزار سایت صورت گرفته که کاملاً دفع شده و همچنین نزدیک به 25 مورد نیز حمله DDOS به سرور و شبکه صورت گرفته است.
    همچنین ایشان در مورد داخلی و خارجی بودن این حملات عنوان کرد که 84 درصد از این حملات از خارج کشور بوده است و 16 درصد حملات نیز از داخل کشور صورت گرفته است.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()

    امروز فلسطین زادگاه هولوکاست قرن  21است. جنایات اسراییلی ها در سایه نظارت سازمان های حقوق بشری تا کنون هزاران نفر از مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیده است.

     

     

    فاطمه عبدی



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:22 عصر | نظرات دیگران()

    مرگ بر جلادان خوناشام صهیونیست و نوکر بی مایه اش آمریکای تو خالی.

    غزه همیشه........

     

     

    سهیلا عبدی

     



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:22 عصر | نظرات دیگران()

    جنگ غزه مانند جنگ 8سال دفاع مقدس بود تنها فرقی که داشت تمام جهان در 8 سال دفاع مقدس ضد ایران بودند و کشته های ایران خیلی بیشتر بود ولی در جنگ غزه تمام دنیا با غزه بودند و فقط 22 روز طول کشید ولی با این همه این جنگ نا برابری کامل بود به همین دلیل مردم جهان با مردم غزه هستند.

     

     

    علی عبدی



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:22 عصر | نظرات دیگران()
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا