مسایل سیاسی داغ روز - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است، به او خیانت نمی کند، او را وا نمی گذارد، بر او خرده نمی گیرد، او رامحروم نمی سازد و غیبتش را نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 23
1388/02/08

تصویر: http://ufile.info/up/files/zf53oeadph2yoci6199r.jpeg

این اقدام خاتمی کوچک درپی موافقت سید محمد خاتمی بوده است

ظاهرا...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در چهارشنبه 88/2/9 و ساعت 11:34 صبح | نظرات دیگران()
    1388/02/09


    هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنم، اما نمی‌دانم چرا برخی هواداران به من ناسزا می‌گویند
    ...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در چهارشنبه 88/2/9 و ساعت 11:34 صبح | نظرات دیگران()
    یک سایت حامی دولت در قسمتی از حاشیه نگاری خود از سفر اخیر دکتر احمدی نژاد به استان کرمان به مسئله پرکاری رئیس جمهور اشاره کرد.

    به گزارش «شفاف» میثم تولایی که با دکتر احمدی نژاد در کرمان همراه بوده است برای رجانیوز می نویسد: «برای افتتاح پروژه‌ای خارج از شهر کرمان مصلی را زودتر از رئیس جمهور ترک می‌کنیم. هنوز به محل نرسیدیم که مینی‌بوس خبرنگاران به سمت مصلی دور می‌زند آخر دکتر به خاطر بیماری قلبی که در چند سفر اخیر با خودش همراه دارد و علی‌رغم آنکه دکترها گفتند اگر استراحت نکند، برایش مشکل‌ساز می‌شود حالش بد می‌شود و...

    وی در ادامه این مطلب که تحت عنوان "وقتی احمدی‌نژاد کم می‌آورد!" منتشر شده می نویسد: یاد حرف یکی از بچه‌ها افتادم که می‌گفت اگر احمدی‌نژاد فقط 4 یا 5 ساعت از شبانه روز را استراحت می‌کند رئیس‌جمهور قبلی هرگز زودتر از ساعت 9 صبح مشغول به کار نمی‌شد، حتی ساعت 3 بعدازظهر هم خواب قیلوله که از چشمان پف کرده معلوم بود، هرگز فراموش نمی‌شد.

    متن کامل را در این قسمت بخوانید (+)


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()
    شهردار شهر ونس فرانسه در پی افشای رسوایی جنسی تجاوز به نوه خردسالش به 9 سال حبس محکوم شد.
    به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی "فرانس 24 "، "کریستین لاکونو " 74 ساله که متهم به تجاوز به نوه‌اش طی سال‌های 1996 تا 1998 است روز شنبه گذشته توسط دادگاه "آلپ ماریتیم " به 9 سال زندان محکوم شد. 
    طبق اطلاعات به دست آمده، نخستین باری که لاکونو این حادثه تکان‌دهنده و این عمل وقیحانه را انجام داده نوه‌اش تنها 5 سال داشته و پدربزرگ تا سن 8 سالگی همچنان این عمل زشت و قبیحانه را تکرار می‌کرده است. 
    این در حالی است که شهردار ونس علیرغم محکومیت به زندان همچنان این اتهام را انکار می‌کند. 
    افشای رسوایی جنسی این شهردار فرانسوی در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این نیز رسوایی‌های دیگری در میان سایر سیاستمردان فرانسوی فاش شده بود و سقوط و انحطاط اخلاقی آنها را برملا ساخته بود. 
    از میان این سیاستمردان، "آندره لبرر " شهردار سابق شهر جنوبی "پو " فرانسه نخستین فردی بود که راز همجنس‌بازی خود را در کتابی که در سال 1998 منتشر شد، فاش کرد. 
    این در حالی است که مقاماتی نظیر "برتران دلانوئه " شهردار فعلی پاریس، "فرانسوآ گاسپار "، "دیوید ژیرر " و "روژه کاروچی " وزیر مشاور دولت فرانسه نیز تاکنون مواردی از رسوایی‌های زندگی شخصی خود را فاش کرده‌اند. 
    افشای رسوایی لاکونو در حالی صورت می‌گیرد که نیکلا سارکوزی رئیس‌جمهور فرانسه نیز چندی پیش و همزمان با ازدواج مجددش با "کارلا برونی "، مانکن و مدل لباس ایتالیایی‌الاصل و طلاق سیسیلیا محبوبیت خود را تا حد قابل توجهی در میان فرانسوی‌ها از دست داده است و اغلب مردم فرانسه این اقدام وی را نوعی فساد اخلاقی در دولت کنونی تلقی می‌کنند


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()
    محمد مایلی‌کهن به دلیل بیانیه‌ی روز گذشته‌اش در فدراسیون فوتبال حاضر شد و درباره‌ی محتوای این بیانیه توضیحاتی را ارایه کند.
    به گزارش ایسنا، درحالی که بیانیه‌ی "محمد مایلی‌کهن" واکنش‌های متفاوت و متعددی را در بین مردم و رسانه‌ها ایجاد کرده است، مسوولان فدراسیون فوتبال با دعوت از سرمربی تیم ملی به فدراسیون از او درباره‌ی این بیانیه توضیح خواستند.
    بر اساس این گزارش؛ صبح امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج، عزیزمحمدی ومحمد مایلی‌کهن در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد که بر طبق شنیده‌ها پس از صحبت‌های رد و بدل شده؛ مایلی‌کهن استعفای خود را از سرمربیگری تیم ملی تقدیم رییس کمیته‌ی تیم‌های ملی کرده است اما، در نهایت با وساطت علی کفاشیان و عزیزمحمدی این استعفا مورد موافقت قرار نگرفته است.
    این جلسه دو ساعت به طول انجامیده و مسوولان فدراسیون فوتبال تاکید کرده‌اند که در این شرایط که تیم ملی بیش از همیشه به آرامش نیاز دارد، طزح چنین بحث‌هایی بی‌نتیجه خواهد بود.
    در ادامه‌ی جلسه نیز "محمد مایلی‌کهن" از مواضع خود در قبال انتشار بیانیه‌ی اخیرش علیه‌ی قلعه‌نویی دفاع کرده است.

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()
    <      1   2   3   4   5   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا