مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع، حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
امروز: جمعه 103 فروردین 10

بارها اتفاق افتاده است که نتیجه انتخابات به ضرر جناحی که روی کار بوده تمام شده است، پس چگونه ممکن است کسی انتخابات در ایران را زیر سؤال ببرد؟ ایشان تأکید کردند: انشاءالله همه ملت ایران، به کوری چشم دشمنان و با شور و علاقه و صمیمیت در انتخابات ریاست جمهوری، به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و انتخاباتی می آفرینند که دشمن را خشمگین کند.

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از پرستاران، معلمان و کارگران سراسر کشور، این سه قشر را، مهمترین و تأثیرگذارترین قشرهای جامعه خواندند و با تبیین نقش بی نظیر و تعیین کننده ملت در «انتخاب مسئولان گوناگون و عرصه مدیریتی کشور» افزودند: به رغم تلاش دشمن برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، ملت بزرگ ایران، با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی می‌آفریند که دشمن را خشمگین کند.

به گزارش «تابناک»، ایشان با یادآوری انتخابات نمایشی و فرمایشی حکومت‌های وابسته پیش از انقلاب افزودند: پادشاهان مستبد قاجار و پهلوی، کشور را مِلک خود و ملت را رعیت خود می‌دانستند و در غیاب حضور مردم هر آنچه دستگاه قدرت اراده می‌کرد، از صندوق‌های رأی درمی‌آمد، اما انقلاب اسلامی، ورق را به کلی برگرداند و «مردم» را روی کار آورد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش تعیین کننده رأی و اراده مردم در قانون اساسی برای انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم همه مسئولان کشور خاطرنشان کردند: این روند در سی سال اخیر با قوت و قدرت ادامه یافته اما دشمنانی که منافع نامشروع آنان در ایران قطع شده است، با نادیده گرفتن یا انکار پدیده مبارک و با ارزش حضور مردم در مدیریت کشور، همواره تلاش کرده‌اند به انتخابات ایران خدشه وارد کنند.


آیت‌الله خامنه‌ای، انتخابات در ایران را در مقایسه با کشورهای مدعی دمکراسی، آزادتر و پرشورتر دانستند و افزودند: با حضور پرانگیزه مردم، همواره انتخاباتی سالم، متقن و خوبی در ایران برگزار شده، اما متأسفانه برخی دوستان
بی انصاف و کسانی که جزو ملت هستند و توقع دارند مردم به آنها توجه کنند، با ناسپاسی، علیه ملت حرف می‌زنند و با تکرار حرف دروغ دشمن، سلامت انتخابات را زیر سؤال می برند.


رهبر انقلاب اسلامی سلامت همه انتخابات گذشته را نتیجه زحمات مسئولان و ملت برشمردند و افزودند: در یکی دو انتخابات، شبهاتی برای عده ای پیش آمده بود اما تحقیق و بررسیِ دقیق نشان داد که خدشه‌ای به آن انتخابات هم وارد نیست.

آیت‌‌الله خامنه‌ای با یادآوری نتایج برخی انتخابات گذشته یادآوری کردند: بارها اتفاق افتاده است که نتیجه انتخابات به ضرر جناحی که روی کار بوده تمام شده است، پس چگونه ممکن است کسی انتخابات در ایران را زیر سؤال ببرد؟


رهبر انقلاب اسلامی در جمع‌بندی این بخش از سخنانشان تأکید کردند: انشاءالله همه ملت ایران، به کوری چشم دشمنان و با شور و علاقه و صمیمیت در انتخابات ریاست جمهوری، به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و انتخاباتی می‌آفرینند که دشمن را خشمگین کند.
ایشان در بخش دیگری از این دیدار معلمان، پرستاران و کارگران را مهمترین قشرهای جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: معلمان آموزش و پرورش، امانتدار فرزندان ملت و سازنده اصلی شخصیت و شاکله فرزندان همه مردم هستند و این نقش استثنایی، نشان دهنده ارزش بسیار والای معلم است.


رهبر انقلاب اسلامی، جامعه، دولت و همه مسئولان را به قدرشناسی نقش معلم توصیه کردند و افزودند: معلمان نیز باید قدر و منزلت خود را بشناسند و کار خود را موهبتی الهی بدانند.



آیت الله خامنه‌ای، ایجاد تحول عمیق در نظام آموزش و پرورش را مهمترین اولویت و مسأله خواندند و با انتقاد از ماهیت تقلیدی و کهنه بودن نظام کنونی افزودند: برای تحول در نظام آموزش و پرورش، باید سنت‌ها و نیازهای کشور را اصل قرار دهیم و از تجربیات دیگران بیشترین استفاده را ببریم، اما از الگوبرداری و تقلید از کشورهای غربی، کاملاً بپرهیزیم.


ایشان با اشاره به جایگاه مهم ایران در دنیای پرآشوب کنونی، موقعیت کاملاً با ثبات و مطمئن داخلی را فرصت مناسبی برای انجام دادن کارهای مهم از جمله ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش دانستند و افزودند: بررسی‌های خوبی که دولت در این زمینه انجام داده، باید اجرایی شود و این کار به شجاعت، ابتکار و خوش‌فکری نیاز دارد.

رهبر انقلاب اسلامی، اهمیت دادن به «موضوع پرورش» را بسیار ضروری برشمردند و خاطرنشان کردند: لوح آماده ذهن کودک، تنها با آموزش ساخته نمی‌شود، بلکه پرورش لازم دارد و این روند باید در «کتاب‌های درسی، انتخاب معلم و نظام آموزش و پرورش» کاملاً مورد توجه قرار گیرد.
پرهیز از گسترش کمی و اولویت دادن به گسترش کیفی از دیگر مواردی بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بحث آموزش و پرورش بر آن تأکید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی، پرستاران را نیز، قشری احیاگر و بسیار اثرگذار دانستند و افزودند: مردم و مسئولان به چشم تکریم به این انسان‌های فرشته‌گون بنگرند.
ایشان نقش پرستار و همچنین قابله را در نظام سلامت کشور، بسیار مهم خواندند و افزودند: این دو قشر دلسوز و مهربان، کار خود را نعمتی بزرگ بدانند و خدمت به مردم را قدر بشناسند که این مسأله در ارتقای کیفیت کار هر کس تأثیر بسیاری دارد.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، کارگران را عنصر محوری جامعه دانستند و با اشاره به نقش کارگران، کارفرمایان و مدیران واحدهای کارگری در تأمین نیازهای کشور افزودند: باید فرهنگ جامعه به سمت ترویج و استقبال از تولید داخلی هدایت شود.

رهبر انقلاب اسلامی، قیمت حقیقی استفاده از کالاها و تولیدات خارجی را «ادامه کار کارگران در کشورهای دیگر و بیکار شدن کارگران ایرانی» دانستند و خاطرنشان کردند: جوانان و کارگران ایرانی از توانایی اجرای پیچیده‌ترین طرح‌ها و تولید محصولات برتر و «پرکیفیت» برخوردارند و این واقعیت باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به ضرورت و تأثیر امنیت شغلی کارگران در بالا بردن کیفیت کالاهای تولیدی افزودند: استفاده از تولیدات داخلی، باید در فرهنگ جامعه، «ارزش» تلقی شود که تحقق این مسأله، نیازمند افزایش کیفیت تولیدات داخلی، تبلیغ نکردن بی رویه محصولات خارجی، تشویق کارآفرینان، افزایش وجدان کاری و همکاری و همدلی دولت و همه عناصر دخیل در تولید و واردات است.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در شنبه 88/2/12 و ساعت 4:55 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا